top of page
Taste Of Logo

איך הכל התחיל...

עודכן: 26 במרץ 2022

ממש בקרוב תוכלו למצוא את כל ההמלצות שלנו באיזור החוויות! בינתיים נספר לכם איך הכל התחיל...

זה תהליך שהתפתח במשך שנים, אנחנו חיות את עולם התיירות, פועלות באופן אקטיבי לקידום התיירות בירוחם ומחזיקות במספר עסקים מצליחים. אבל לשבת רגע ולחשוב איך הרעיון הפך לביצוע מזקק את המוטיבציה המשותפת של שתינו במיזם המיוחד הזה.

כבר כמה שנים שיעל אורזת את הטעמים של ירוחם לחברות וארגונים, יחד עם ההתפתחות התיירותית של ירוחם הביקוש למארזים גדל והיה ברור שזה הבשיל לשלב הבא.


* תמונה ממארזי הט״ו בשבט של יעל בפברואר 2017


במקביל בצד השני של הארץ בביקור של מונה בנצרת אחרי אחד הסגרים של הקורונה התחילו המחשבות על Taste Of. באותו ביקור נצרת הרגישה ריקה, הרחובות היו שוממים, דלתות עסקי הבוטיק שבסמטאות הציוריות של העיר העתיקה היו סגורות ושיחה אקראית עם מקומית סיפרה את הסיפור של הקושי וגם כיוונה למקומות מגניבים ומיוחדים שרק מקומית יכולה להכיר. אחרי הביקור מונה התהלכה עם המחשבה על סימטאות נצרת הריקות, איך אפשר לעזור לעסקים קטנים לצמוח מתוך הקושי? איך אפשר יותר להנגיש את המידע לתיירים?


* תמונה מהטיול לנצרת 2021

ההשראה הגדולה מקהילת התיירנים המדהימה של ירוחם שפועלת יחד ומחזקת את החברים בה, העלתה עוד שאלה - איך אפשר לשכפל את מודל החוסן הקהילתי שנבנה בירוחם למקומות אחרים?

הדברים התחברו יחד במפגש משפחות בארוחת חג בסוכה של יעל ומשה. שמש, בשר משובח וקוקטייל איכותי היו מצע פורה לבריינסטורמינג שיצר חיבור מושלם בין המארזים של יעל לקונספט של Taste Of. גילינו שאנחנו משלימות אחת את השניה בדיוק במקומות הנכונים (וגם שתינו עובדות עם בני הזוג שלנו 24/7 ולשניהם קוראים משה😜) ויצאנו יחד למסע מעבר לגבולות ירוחם שלקח אותנו רחוק למקומות קסומים ומיוחדים שאנחנו לא יכולות לחכות כבר לספר לכם עליהם.

* אגם ירוחם נובמבר 2008


יש לנו חלומות גדולים ובמרכזם

השאיפה להפוך לפלטפורמה משמעותית עבור העסקים שאנחנו פוגשות בדרך כדי לעזור להם לחבור יחד, לצמוח ולשגשג.






bottom of page