top of page
Taste Of Logo

חגיגה מרוקאית בסטודיו זואק


סטודיו זואק ירוחם
הדסה יצחק שרת | צילום: מירי משה


במרכז העשייה שלנו נמצאים העסקים שעומדים מאחורי המוצרים שבמארזים, כל לוקיישן שאליו אנחנו מגיעות הוא חגיגה שלמה של שפע וסיפורים. אנחנו פוגשות יוצרים נפלאים, יזמים משובחים ומקום שהוא השראה גדולה. את כל השפע הזה אנחנו רוצות להביא עד אליכם.

בסדרת פוסטים בבלוג שלנו נכיר לכם את היוצרים ואת המקומות שאנחנו פוגשות בדרך.


אז בואו נתחיל!

התחנה הראשונה שלכם בירוחם היא ללא ספק זואק - סטודיו לאומנות מרוקאית.

סטודיו זואק הוקם ע״י הדסה יצחק שרת, נשואה ליניב ואמא ליעל, עומר ואורי, יזמית תרבות ומעצבת חברתית, מתמחה באומנות מרוקאית, ומנחת קבוצות זהות ומנהיגות מקומית.


ב-2014 הדסה ומשפחתה יצאו למסע במרוקו. במהלך המסע בילתה הדסה שעות וימים ארוכים כשוליית אומן עם איברהים זואק ולמדה ממנו את סודות אומנות העיטור המרוקאית. כשחזרו לביתם בנגב היה ברור להדסה שירוחם היא המקום המושלם להמשיך ולקיים את האומנות המרוקאית, הרי התרבות המרוקאית היא חלק מנכסיה התרבותיים של ירוחם.



בהשראת האומנות המסורתית פיתחה הדסה שיטה ייחודית שמאפשרת לכל אחד (גם אלה שחושבים שאין להם את זה!!) להתנסות באומנות העיטור המרוקאית בתהליך חוויתי ומהנה ולעצב בצורה מושלמת אריחים ורהיטים בסגנון מרוקאי.


ביקור בסטודיו החלומי ירגיש לכם כמו קפיצה קטנה לחו״ל. על כוס תה ועוגיות אותנטיות תיצרו אריחים מרוקאיים מטריפים!! תשוטטו בחנות הגלריה שמרגישה כמו סמטה במרקש ותשטפו את העיניים עם מוצרים שהדסה מייבאת היישר ממרוקו (אלו שנמצאים גם בתוך הקופסאות שלנו).


תוכלו להגיע עם החבר׳ה מהמשרד, לקחת הפוגה מהלפטופ והקיוביקל ולהגיע לפעילות חוויתית בסטודיו או להגיע ביום שישי לסטודיו פתוח המציע חגיגת אומנות מרוקאית. הסטודיו מתמלא זוגות, משפחות וחברים מכל הארץ. בטוחות שגם אתם תתאהבו!



כל הפרטים באתר: zuak.co.il


המשיכו לעקוב כדי להכיר את התחנות הבאות בירוחם וכמובן תודיעו לנו כשאתם מגיעים נקפוץ להגיד שלום😜

bottom of page