top of page
Taste Of Logo

אהבה למדבר, פלייסמייקינג ומיחדוש - הכירו את סטודיו Suitecase


סטודיו Suitcase ירוחם
קרן ודניאל סינגר בסטודיו Suitcase | צילום: מירי משה


במרכז העשייה שלנו נמצאים העסקים שעומדים מאחורי המוצרים שבמארזים, כל לוקיישן שאליו אנחנו מגיעות הוא חגיגה שלמה של שפע וסיפורים. אנחנו פוגשות יוצרים נפלאים, יזמים משובחים ומקום שהוא השראה גדולה. את כל השפע הזה אנחנו רוצות להביא עד אליכם.

בסדרת פוסטים בבלוג שלנו נכיר לכם את היוצרים ואת המקומות שאנחנו פוגשות בדרך.


הפעם סיפור מלא ביופי על שילוב בין אהבה למדבר, פלייסמייקינג ומיחדוש. הכירו את סטודיו Suitcase בירוחם.

קרן ודניאל סינגר, זוג בחיים האישיים והמקצועיים, יצאו למסע בעולם וסיימו אותו בירוחם. קרן, מעצבת פנים ודניאל, אדריכל, קיבלו החלטה לצאת למסע. מסע שארך 13 חודשים וכמה יבשות בהן פגשו תרבויות חדשות, אנשים מעניינים וצברו מלא חוויות. הם לא תיארו לעצמם שהמסע הזה יביא אותם בסופו של דבר לעיירה המדברית ושבה הם גם יקימו את הסטודיו שלהם.


התחנה האחרונה במסע הייתה קליפורניה, שם התארחו בביתם של זוג נחמד שהיו צריכים גם עזרה בעיצוב הבית שלהם. קרן ודניאל לקחו את המשימה בשלמותה - הם לא רק עיצבו, אלא גם בנו בעצמם את הריהוט. האתגר הגדולה היה שידת האיפור של בעלת הבית. היא רצתה משהו מיוחד. גם הם. במהלך שיטוט בחנויות עתיקות, מצאו מזוודה ישנה. מיד היה ברור לשניהם שזו המזוודה תהיה שידה. וכך היה. מכאן נולד הרעיון לסטודיו מיחדוש. מכאן הגיע גם השם Suitcase.


סטודיו Suitcase
המזוודה שהפכה לשידה

לאחר שחזרו לארץ הצטרפו לפרויקט עיצוב של עמותת לצאת מהקופסא שהקימו האב עיצוב בירוחם. קרן ודניאל חשבו שהם מגיעים לחצי שנה. מאז עברו כבר 7 שנים. בינתיים נולדו שתי בנות מקסימות וגם סטודיו מהמם ברחוב היסמין המיוחד בירוחם. ולאחרונה, הסטודיו הוא גם חנות גלריה בה תוכלו למצוא מלא מוצרי עיצוב מדהימים מכל הארץ וגם מהעולם של יוצרות ויוצרים שקרן ודניאל מאד אוהבים.

קרן ודניאל ממשיכים לעצב בתים אבל לא רק.


טרמינל עיצוב ירוחם
משתתפי תוכנית טרמינל העיצוב בירוחם של מחוץ לקופסא

קרן ודניאל מעצבים ויוצרים הם מייצרים פריטי אומנות "ממחודשים" - ממוצרים וחומרים שלא היה בהם שימוש. הם עושים פלייסמייקינג ברחבי העיירה ותוכלו לראות את העבודות שלהם לאורך הכביש הראשי (פרגולות ישיבה מדהימות), במרכז המסחרי (ספסלים ודקורציה).



בנוסף הם גם מעבירים סדנאות מיחדוש ונגרות לקבוצות ומשפחות - חוויה מדהימה בפני עצמה שבסופה תצאו עם מוצר מעשה ידיכם. אין צורך בניסיון קודם.

ובכל יום שישי, חנות הגלריה נפתחת וקרן מארחת את כל מי שמגיעים לקפה של שישי עם מיטב מאפים מעשה ידיה. והיא יש לה יד!

כבר בכניסה לחצר הסטודיו תוכלו להנות מהאוסף הגדול והמהמם של דניאל, אוסף מיוחד במינו - סקולנטים ועוד מיני צמחים שננטשו והיו זקוקים לשיקום. דניאל הוא סוג של רופא צמחים. אין צמח שלא שרד אצלו.


כשהתלבטנו איזה מוצר של הסטודיו להכניס למארזים שלנו, זה היה קשה. זו באמת אחת מנקודות הביקור המרשימות בירוחם והמגוון הגדול בחנות הקטנה מהמם ממש. לבסוף בחרנו את עציץ המבחנה - מבחנה קטנה בתוך קוביית עץ ממוחזר עם מגוון צמחים מיובשים מהסביבה. ❤


אז כשאתם מגיעים לירוחם, אל תוותרו על ביקור בחנות הגלריה של Suitcase. את כל הפרטים תמצאו במפה שלנו וגם באתר.


כל הפרטים באתר: https://suit-case.co/


המשיכו לעקוב כדי להכיר עוד מקומות מיוחדים וכמובן תודיעו לנו כשאתם מגיעים נקפוץ להגיד שלום😜

bottom of page